
Wij staan klaar voor al je vragen!
Stuur een bericht
Neem contact op of lees onderstaande veelgestelde vragen voor het juiste antwoord op jouw vraag.
Heb je een vraag? Bekijk de veelgestelde vragen hieronder:
Waarmee kan ik betalen?
Bij PyroProducts kun je betalen met diverse betaalmethoden, waaronder iDEAL, Bancontact, KBC/CBC, Belfius, Klarna en Sofort. Daarnaast worden ook de internationale creditcards Visa, Mastercard, American Express en PayPal geaccepteerd.
Wat is jullie levertijd?
Bestel je op werkdagen vóór 23:00? Dan heb je je bestelling in Nederland de volgende dag al in huis.
Voor België is de levertijd 1-2 werkdagen. En voor Duitsland 2 werkdagen.
Voor andere EU landen varieert dit van 2 tot 5 werkdagen.
Wat zijn de kosten van het verzenden?
Nederland: Gratis verzending
België: Gratis verzending
Duitsland: Gratis verzending
Oostenrijk: De kosten zijn €6,95, vanaf €75 is de verzending gratis.
Denemarken: De kosten zijn €6,95, vanaf €75 is de verzending gratis.
Italië: De kosten zijn €7,95, vanaf €75 is de verzending gratis.
Spanje: De kosten zijn €7,95, vanaf €75 is de verzending gratis.
Voor meer tarieven zie ons verzendbeleid
Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?
Wij sturen je binnen één uur een bevestiging van de bestelling. Mocht er iets mis zijn gegaan, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder. Controleer ook altijd even je spamfolder.
Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?
Ben jij niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via info@pyroproducts.nl of via ons contact formulier. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. ✉️
Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling annuleren is niet direct mogelijk. Dit omdat onze orders in het magazijn mogelijk al verwerkt kunnen worden. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Je kunt je bestelling tot 30 dagen na ontvangst bij ons aanmelden voor retour. Na aanmelding heb je nog 14 dagen om het product terug te sturen. Retourkosten zijn voor eigen rekening.
Het product moet in originele staat, onbeschadigd en – indien mogelijk – in de originele verpakking teruggestuurd worden. Bij gebruikssporen of schade kan een waardevermindering worden ingehouden.
Bekijk alle retourvoorwaarden op onze retourpagina.
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pyroproducts.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur door op de volgende link te klikken:
https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Zijn jullie reviews echt?
Wij gebruiken Webwinkelkeur als reviewplatform. Na het plaatsen van een bestelling bij PyroProducts, stuurt Webwinkelkeur onze klanten een uitnodiging om een review achter te laten. De reviews worden vervolgens door Webwinkelkeur gescand op echtheid.
Meer informatie over het reviewbeleid vind je hier: Wat is Webwinkelkeur
Bedrijfsgegevens
PyroProducts is onderdeel van MVDL E-Commerce, gevestigd aan de Industrieweg 10C in Waalwijk, Nederland. (Geen bezoekadres)
Het KVK nummer van PyroProducts is: 76084043, een KVK-nummer laat zien dat je officieel ingeschreven staat bij KVK. En je dus volgens de wet een bedrijf hebt.
Ook beschikken wij over een BTW nummer : NL003035206B68. Met een btw-nummer laat je aan klanten en leveranciers zien dat je een btw-plichtige ondernemer bent en toegevoegde waarde moet heffen over je producten.